Stříbrný úspěch

Student Daniel Kuželík z I2.A vyhrál 2. místo v krajském kole v soutěži JA Top Logo. Účastnil se v rámci projektu Bridge to Employment ve spolupráci s Johnson&Johnson.

Zpětné vazby porotců:

·       moc hezké logo, jasné, srozumitelné, propojené s předmětem podnikání. Video – velice pěkně zpracované video, chybí jen odkaz na vaše stránky/Instagram, apod.

·       video má pěkně zpracované micro, logo mohlo být barevně výstižnější a jednodušší, barva se těžko bude dodržovat na barevných podkladech.

·       Barevnost loga i idea jsou samozřejmě trefné, nicméně logo bude velmi obtížně zapamatovatelné z důvodu záměny s obecnou značkou pro recyklaci. V případě nedokonalé reprodukce také dojde ke slití objektů i barevnosti. Pozitivní hodnocení si zaslouží barevné ladění a typografie názvu firmy vůči grafické části loga.

·       Kelímky – hlavní zdroj jednorázového plastu v přírodě, barva – zelená a modrá – příroda, rostliny a voda, Listy – schopnost produktu sázet další rostliny, Kelímek se na logu nahoře rozkládá a mění v rostlinu, značka recyklace – stručný výraz zaměření na ekologii

·       Jednoduše zpracované video, ale s jasným sdělením a call to action.